Ereğli Belediyesi aşure paylaşacak

24 Haziran 2026 Çarşamba 18:34

Ereğli Belediyesi aşure paylaşacak

Ereğli Belediyesi aşure paylaşacak

Ereğli Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği geleneksel aşure ikramını bu yıl da sürdürüyor.

Belediye tarafından 26 Haziran 2026 Cuma günü saat 13.45'te İnönü Parkı'nda vatandaşlara aşure dağıtılacak.

Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak ve birlik beraberlik duygularını pekiştirmek amacıyla gerçekleştirilecek etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak.

26 HAZİRAN CUMA SAAT 13:45.. İNÖNÜ PARKI

Başkan Posbıyık açıklamasında, "Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürümüzün en güzel örneklerinden biri olan Aşure Günü vesilesiyle düzenleyeceğimiz aşure paylaşımımıza tüm halkımızı davet ediyorum" dedi.

Yorumlar