BAKMAYI DEĞİL, GÖRMEYİ BAŞARABİLİRSENİZ…

ALİ YILMAZ

15 Kasım 2019 Cuma 14:23

BAKMAYI DEĞİL, GÖRMEYİ BAŞARABİLİRSENİZ…

BAKMAYI DEĞİL, GÖRMEYİ BAŞARABİLİRSENİZ…

Merhaba sevgili Hedef 67 okurları… Ben Ali Yılmaz. Bundan sonra hedef67 internet haber sitesinde köşe yazılarımla sizlerle birlikte olacağım.

Bu ilkyazımda sizlerle tanışmak istedim. Hedef 67 haber internet sitesi kurucu ortaklarından Derya Hanım, köşe yazarı olarak sitesinde yer vereceğini söylediğinde yaşadığım mutluluğu sizlere anlatamam. Bu yazımda sizlere kendimle ilgili kısa bir bilgi vermek istiyorum.

Ben 4 Nisan 1987 yılında Tokat / Reşadiye'de dünyaya geldim. İlkokulu ve ortaokulu Dutdibi İlköğretim Okulunda bitirdim. Daha sonra Tokat Merkezde Cumhuriyet Lisesine başladım. Burada arkadaşlarımın özel durumumla dalga geçmeleri nedeniyle eğitim hayatımı bitirdim. Keşke böyle olmasaydı dediğim çokça zaman oldu...

Özel durumum 14 yaşlarındayken başladı kabullenmem çok uzun yıllarımı aldı maalesef.

2005 yılında Kdz. Ereğli'ye geldim, burada görmüş olduğum fizik tedavi ve psikolojik destek sayesinde özel durumumu kabullendim. Aslında kendimi yeniden sevmeye başladım tabir yerinde ise yeniden doğdum...

Bakmayı değil de görmeyi başarabilirseniz eğer, hayatın tadını işte o zaman almaya başlayacaksınız...

Sevgiyle kalın.

Yorumlar
  • Mesut DİŞKAYA
    17 Mayıs 2020 Pazar 02:41

    Değerli yazıların için tebrik ve teşekkürler. Sevgi ve saygılarımla.

  • Oğuz ates
    25 Ocak 2020 Cumartesi 17:57

    Basarilar kardesim yolun acik olsunn

  • Hüseyin Özdemir
    3 Ocak 2020 Cuma 01:03

    Eve kapanmak yerine hayata umutla bakmayı seçtiğin için bende varım ben de birşeyler yapmalıyım benimde katkım OLSUN cesaretini gösterdiğin için senin kocaman yüreğinden öpüyorum SELÂMLAR SAYGILAR alim her zaman yanındayım maddi manevi her zaman selamlar saygılar kendinize iyi bakın

  • İrem ALTAN
    18 Kasım 2019 Pazartesi 11:52

    Aliciğim, yazılarını takip ediyor olacağım. Başarılar.

  • mümtaz keskin
    15 Kasım 2019 Cuma 22:07

    seni burada görmek beni çok sevindirdi.. devamını bekliyoruz kardeşim. kolay gele

  • Ismail
    15 Kasım 2019 Cuma 20:45

    Başarılar dileriim CANIM

  • Yücel
    15 Kasım 2019 Cuma 20:42

    Canım benim hayatın boyunca güzel yüzünden gülücükler eksik olmasın başarı dolu nice yıllar dilerim. Allah yar ve yardımcınız olsun.. mucize filminde güzel bir söz geçer hatırlarsan bir baba kızını ; oğluna vermek ister diğer adam benim oğlum sakattır der ve kız babası öyle güzel ve anlamlı bir söz söyler ki o günden beri beni etkiler KALBİ SAKAT OLMASIN der... senin de kalbin güzeliğini ve temizliğinden bi gram şüphem yok yolun açık olsun güzel insan

  • Fatih ERDAĞ
    15 Kasım 2019 Cuma 18:47

    Ali kardeşim Rabbim yolunu bahtını açık etsin

  • Sebahattin ozdemir
    15 Kasım 2019 Cuma 18:44

    Ali başarılar dilerim

  • mesut yıldırım
    15 Kasım 2019 Cuma 18:35

    hayatın, yaşamanın sırlarını paylaştığınız, bizlere örnek olduğunuz için teşekkür ederim. hayırlı olsun güzel paylaşımlarınızın devamını beklerim...

  • Ayşegül
    15 Kasım 2019 Cuma 18:25

    Her zorluğun üstesinden gelmenin kalbinden geçtiğini unutmaman dileğiyle. Başarılar seninle olsun!

  • Hasan Dişkaya
    15 Kasım 2019 Cuma 17:41

    Tebrik eder başarılarının devamı dilerim...

  • Birsen (c2.anne.
    15 Kasım 2019 Cuma 17:18

    Keşke, kendini tanıtırken bize daha detaylı bilgiler verseydin.Kaç kardeşin var,kiminle yaşıyorsun, şu anda nelerle uğraşıyorsun ve en önemlisi özel durumun ne? Ama hoşgeldin, ilgiyle ve zevkle okumak için, yazılarını bekliyorum.Bol şanslar Ali' cim.

  • Barış
    15 Kasım 2019 Cuma 17:13

    Başarılar çok sevindim kardeşim hayırlı olsun

  • Ali ozer